گزارش تمرین استقلال

گزارش تمرین استقلال




 

 


گزارش تمرین استقلال


تاریخ : سه شنبه ،
27 تیر 1391

هواداران استقلال در تمرين امروز يک پرچم 50 متري را به محل تمرين آورده بودند.


تيم فوتبال استقلال در فاصله 3 روز به اولين ديدار خود در ليگ برتر تمرينات خود را پيگيري کرد. تمرين آبي‌پوشان با 15 دقيقه تاخير آغاز شد.

* حدود 500 هوادار استقلال در تمرين امروز حضور داشتند. آنها يک پرچم بزرگ 50 متري را با خود به کمپ استقلال آورده بودند و آن را از روي پشت بام يکي از ساختمان‌هاي کناري پهن کردند. اين پرچم به حدي بزرگ بود که تعجب بازيکنان و کادر فني را در پي داشت. استقلالي‌ها اعلام کردند مي‌خواهند اين پرچم را روز جمعه به ورزشگاه آزادي ببرند. استقبال تماشاگران از تمرين استقلال آنقدر خوب بود که برخي‌ها در بين تماشاگران پرچم‌هاي اين تيم را مي‌فروختند.

* شاهرخ بياني، دکتر نوروزي،‌ منصور پورحيدري، رضا رجبي، علوي مشاور فتح‌الله‌زاده و حجت الاسلام مالک تمرين آبي پوشان در محل تمرين حضور داشتند.

* حنيف عمران‌زاده که روز گذشته به دليل درد از ناحيه گردن تنها 30 دقيقه تمرين کرده بود امروز بدون مشکل در کنار آبي پوشان به تمرين پرداخت.

* در ابتداي تمرين امير قلعه نويي بازيکنان را جمع کرد تا براي دقايقي با آنها صحبت کند. در اين لحظه پسر امير حسين صادقي که با پيراهن آبي به تمرين استقلال آمده بود نزد قلعه نويي رفت و همين مسئله باعث شد قلعه نويي در حضور وي چند دقيقه‌اي با بازيکنان صحبت کند و صحبت‌هايي را هم با فرزند صادقي انجام دهد.

* مجتبي جباري مثل روزهاي گذشته تنها به دويدن دور زمين پرداخت و در تمرينات گروهي شرکت نکرد. طبق گفته قلعه نويي اين بازيکن براي آمادگي کامل به 3 هفته زمان نياز دارد.

* تماشاگران استقلال در خصوص آخرين وضعيت جواد نکونام باشگاه از يکديگر سؤال مي‌پرسيدند.

* بازيکنان استقلال تمرين ضربات ايستگاهي را نيز در دستور کار خود قرار داده بودند.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل